تفاهم نامه «میک» و «بیمه و مردم»

طی مراسمی در مرکز کارآفرینی اجتماعی عارف، تفاهم نامه همکاری فی مابین دو شرکت راهکارهای یکپارچه کاربردی و پدیدآوران رویای رنگارنگ در خصوص مشارکت در برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی اجتماعی شهر هوشمند منعقد گردید.

تفاهم‌نامه میک و بیمه و مردم

به گزارش خبرنگار مجله بیمه و مردم پگاه شمشیری طی مراسمی در مرکز کارآفرینی اجتماعی عارف، تفاهم نامه همکاری فی مابین دو شرکت راهکارهای یکپارچه کاربردی و پدیدآوران رویای رنگارنگ در خصوص مشارکت در برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی اجتماعی شهر هوشمند منعقد گردید. 

در این مراسم که با حضور آقای مهندس اکبر رحمانی بنیانگذار اپلیکیشن میک ( مدیریت یکپارچه کسب و کار) و آقای محسن کامرانی مدیر مسئول مجله بیمه و مردم در مرکز کارآفرینی اجتماعی عارف برگزار گردید، مقرر شد هر دو مجموعه با تلفیق ظرفیتهای فنی و مشارکت متخصصین خود در تامین زیرساختهای برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی اجتماعی شهر هوشمند تعاملات لازم را به انجام رسانند . 

در این مراسم رحمانی به لزوم هوشمند شدن کسب و کارهای صنفی و صنعتی در حوزه ثبت و پردازش اطلاعات پرداخت و افزود با توجه به نقش مهم مدیریت اطلاعات و سهولت دسترسی صاحبین کسب و کار ها به گزارشات کاربردی، اپلیکیشن مدیریت یکپارچه کسب و کار ((میک)) را طراحی کرده است.

در ادامه این مراسم کامرانی به لزوم توسعه اکوسیستم های یکپارچه تبادل اطلاعات و ایجاد مبادلات تجاری با هدف افزایش راندمان کسب و کارها و رفع نیازهای صاحبین کسب و کار در حوزه تحول دیجیتال اشاره کرد. وی افزود، بسیاری از صاحبین کسب و کار با توجه به چالش های اقتصادی پیش روی خود دچار بحرانهای جدی شده اند که به تنهایی قادر به رفع آن نیستند. 

محسن کامرانی ادامه داد،هدف از تلفیق اپلیکیشن کاربردی میک با مجله بیمه و مردم، ایجاد یک بستر هوشمند با هدف توسعه زیرساختهای کارآفرینی اجتماعی برای جذب کسب و کارها و همیاری با آنها در عبور از بحرانهایی است که با آن دسته و پنجه نرم می کنند. 

مهندس رحمانی در مصاحبه با خبرنگار مجله بیمه و مردم به قابلیتهای کاربردی اپلیکیشن میک و تسهیلگری کلیه امور یک کسب و کار از طریق این اپلیکیشن و پردازش کلیه اطلاعات مورد نیاز صاحبین کسب و کار اشاره کرد و افزود: با تلفیق میک و بیمه و مردم ما یک ساختار یکپارچه جمع آوری، پردازش و انتشار اطلاعات را ایجاد کرده ایم که هر صاحب کسب و کار می تواند به مرور از بحرانهای پیش روی خود عبور کرده و به عنوان یک کسب و کار هوشمند در فضای رقابت خوش بدرخشد. 

در پایان این مراسم پس از امضای مفاد تفاهم نامه، شروع فعالیتهای عملیاتی در برگزاری جشنواره کارآفرینی اجتماعی شهر هوشمند از تاریخ 1402/10/14 مورد نظر و تایید هر دو مجموعه قرار گرفت.

۱ دیدگاه دربارهٔ «تفاهم نامه «میک» و «بیمه و مردم»»

  1. بازتاب: درباره کارآفرینی اجتماعی - مجله بیمه و مردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا