«میک»، ابزار حرفه‌ای مدیریت کسب و کار تو

برای رشد و توسعه و ماندگاری کسب و کار باید کسب و کار را حرفه‌ای و هوشمند مدیریت کنید، که این امر نیاز به ابزار دارد! و «میک» ابزار شماست…

حسابداری جامع کاربردی
میک دستیار هوشمند
یک دستیار تمام عیار​

میک برای کدام کسب و کارها؟

پلتفرم مدیریت یکپارچه کسب و کار «میک»، یک دستیار تمام عیار برای کسب و کارهای فروشگاهی، خدماتی و تولیدی خرد و کوچک و متوسط است.
«میک» مناسب شماست اگر:

در شبکه‌های مجازی کالا و خدمات خود را عرضه می‌کنید.
به هر شکلی کالایی می‌فروشید​
خدماتی را بصورت حضوری یا غیرحضوری عرضه می‌کنید.
نتورکر هستید.
نیاز به انبارداری و حسابداری دارید.
میزان هزینه شما برای داشتن یک سیستم مدیریت کسب و کار محدود است.
کسب و کار خانگی دارید.
تعمیرگاه، تعویض روغنی و یا از این دست مشاغل هستید.
میخواهید کسب و کار سنتی خود را مدرن و بروز کنید.
نیاز به پرداخت آنلاین برای سفارشات دارید ولی سایت ندارید.

و بطور کلی اگر هر کسب و کاری دارید(کسب و کارهای کوچک و متوسط) میتوانید رو «میک» حساب کنید.

ویژگی‌های «میک»

ما اینجا ویژگی‌ها و کاربردهای «میک»​ را برای شما می‌شماریم. اما نگران نباشید!
کاربری و استفاده از تمام این ویژگی‌ها با هم ادغام شده و بسیار آسان است. شما برای استفاده از «میک» نیاز به هیچ دانش خاصی از جمله حسابداری، انبارداری و … ندارید.

فاکتور آنلاین

سامانه فاکتور آنلاین علاوه‌بر حمایت از محیط زیست و عدم استفاده از کاغذ، به مشتری شما این امکان را می‌دهد تا در لحظه جزئیات سفارش خود را بررسی و از آن مطلع شود. همچنین پرداخت و رهگیری سفارش نیز از این طریق میسر است.

پرداخت آنلاین سفارشات

پیگیری واریزهای کارت به کارتی و دردسرهای بسیار آن و همینطور امکان تقلب و ارائه رسید جعلی یکی از چالش‌های بزرگ و اساسی فروشندگان غیر حضوری است. «میک» با سرویس پرداخت هوشمند این مسئله را برای همیشه حل کرده است.

رهگیری دوجانبه سفارشات

چالش رهگیری مرسولات و ارسال کد پیگیری برای مشتری، زمانی که سایت ندارید، بسیار سخت و وقت‌گیر است. «میک» این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که به راحتی، هم شما و هم مشتریانتان، سفارشات را رهگیری کنید.

اطلاع‌رسانی هوشمند

پیگیری و پاسخگویی به مشتری و یا افزایش رضایت خرید و ایجاد حس خوب برای مشتری، بدون ابزار، کاری سخت و دشوار است. اما با سرویس اطلاع‌رسانی «میک» این مسئله به‌راحتی حل شده و مشتری شما در هر لحظه و با هر تغییر وضعیت سفارش، یک پیامک کاملا شخصی‌سازی شده دریافت می‌کند که تمام اطلاعات لازم برای پیگیری سفارش، مرسوله و … را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

مدیریت پیش‌فاکتور و فاکتورها

تمام پیش‌فاکتور‌ها و فاکتورها، همراه با صورت‌حساب‌ها و وضعیت تسویه و ارسال، در «میک» قابل مشاهده و مدیریت می‌باشد.

مدیریت صورت‌حسابها

در هر فاکتور این صورت‌حساب است که وضعیت مالی فاکتور را برای شما مشخص می‌کند، در «میک» به‌راحتی صورت‌حساب‌های خود را مشاهده و مدیریت کنید.

مدیریت وضعیت سفارشات

مدیریت وضعیت سفارشات، که کدام‌یک ارسال شده، کدام نیاز به آماده‌سازی دارد و کدام تحویل مشتری شده، شاید کار آسانی نباشد. اما «میک» در یک نگاه این وضعیت‌ها را به شما نشان می‌دهد و با یک اشاره می‌توانید آن را تغییر دهید.

مدیریت فروش اقساطی

اگر برای فروش برخی محصولات خود بیعانه دریافت می‌کنید و یا بخشی از پول کالا یا خدماتتان را در زمان دیگری از مشتری دریافت خواهید کرد، می‌توانید آن را در فاکتور خرید مشتری ثبت کنید و دقت حساب و کتاب‌هایتان را افزایش دهید.

حسابداری

در «میک»، تمام امور حسابداری کسب و کارتان به راحت‌ترین شکل ممکن مدیریت شده و گزارشات با یک اشاده پیش روس شماست.

مدیریت وجه نقدی

با «میک» می‌توانید در هر لحظه میزان موجودی نقد و موجودی ارزش کالاهای خود را بررسی کنید تا در شرایط مختلف بهتر تصمیم بگیرید.

مدیریت بدهی و طلب

در «میک» می‌توانید بدهی و طلب‌های خود را به طور کامل مدیریت کنید تا از فراموش شدن برخی موارد جلوگیری شود.

مدیریت هزینه ها

با «میک» می‌توانید تمام هزینه‌های کسب و کارتان را در دسته‌بندی‌های شخصی‌سازی شده خودتان ثبت و مدیریت کنید.

مدیریت کمیسیون بازاریابان

«میک» کمیسیون بازاریابان شما را نیز به ازای هر فاکتور و یا کالا محاسبه و در قسمت مدیریت بازاریابان ثبت میکند تا در زمان تسویه حساب از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مدیریت محصولات و انبار

مدیریت محصولات و انبارداری با «میک» برای شما بسیار آسان خواهد بود. چون این مدیریت بصورت یکپارچه انجام میشود و شما در هر لحظه و در هر مکان وضعیت محصولات و انبار خود را مشاهده خواهید کرد.

کسب و کارهای خدماتی

اگر کسب و کار شما، خدماتی است و کالای فیزیکی ندارید و یا هم فروش کالا دارید و هم خدمات، می‌توانید «میک» را به حالت خدماتی و یا فروشگاهی/خدماتی تنظیم کنید، خدمات خود را تعریف کرده و بدون مشکل از «میک» استفاده کنید.

مدیریت مشتریان CRM

نگهداری مشتریان، برای سودآوری بیشتر بسیار با اهمیت است و این مهم در «میک» به راحتی انجام می‌شود و شما همیشه به تمام مشتریان خود دسترسی دارید.

مدیریت تامین کنندگان و سرویس دهندگان

تامین‌کنندگان و سرویس‌دهندگان، درواقع شرکای کلیدی شما هستند که مدیریت وضعیت داد و ستد با آنها برای تصمیم‌گیری‌های آتی بسیار پر اهمیت است. «میک» تمام این اطلاعات را برای شما نگهداری می‌کند.

مدیریت شرکا

اگر در کسب و کار خود شریک دارید، در «میک» میتوانید شرکا و میزان سرمایه‌گذاری هرکدام از آنها را مشاهده و مدیریت کنید.

مدیریت بازاریابان و پرسنل

در «میک» مدیریت بازاریابان و پرسنل شما به همراه فعالیت‌ها و هزینه‌های مربوطه، به راحتی قابل انجام می‌باشد.

گزارشات نموداری

«میک» گزارشات دوره‌ای و نموداری از سود و تعداد فروش هر کالا به شما ارئه می‌دهد و شما با استفاده از آن می‌توانید تحلیل‌های بهتری و دقیق‌تری برای کسب و کارتان داشته باشید و برای پیشبرد اهدافتان برنامه‌ریزی کنید.

پشتیبانگیری لحظه‌ای

نگران از دست رفتن داده‌ها و فاکتور‌های خود نباشید!
داده‌های شما برای محافظت و همچنین استفاده در سرویس‌های لینک هوشمند، فاکتور آنلاین، و سایر سرویس‌های وابسطه بصورت لحظه‌ای در سرورهای «میک» پشتیبان‌گیری می‌شوند.

پشتیبانی همه جانبه

پشتیبانی از شما همیشه در جریان است! شما میتوانید با مرکز تماس «میک» تماس بگیرید و یا به ما ایمیل ارسال کنید. و همچنین از قسمت منوکاربری اپلیکیشن میتوانید با پشتیبانی چت کنید و سوالات خود را بپرسید.

بارگذاری اطلاعات از اکسل

براحتی اطلاعات محصولات و مشتریان را با یک کلیک از طریق فایل اکسل به وارد کنید.

بخشی از سرویس‌هایی که «میک» در آینده نزدیک به شما ارائه خواهد کرد

لینک هوشمند
ربات هوشمند
اتصال هوشمند
مشاهده هوشمند
مدیریت تولید محصول
مدیریت پیشرفته محصولات
باشگاه مشتریان
خرید اقساطی برای مشتریان
ریبرندینگ
میک‌یار
میک‌پوز
فروش‌یار
انبار‌یار
لجستیک و ارسال

قابلیتی میخواستید که در «میک» پیدا نکردید؟

اگر ویژگی یا قابلیتی میخواهید که در میک آن را نیافتید،‌ به ما اطلاع دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را بدون هیچ هزینه مازادی توسعه دهیم و در «میک» در دسترس شما قرار دهیم.



    درصورتی که «میک» را نصب کردید وارد کنید.

    کسب و کارت رو هوشمند کن!​

    هوشنمدی در جیب شما

    با قابلیت‌های هوشمند «میک» فقط کافیست اراده کنید تا سازمان کسب و کارتان را هوشمند کنید.

    این هوشمندی رضایت مشتری و افزایش فروش شما را به همراه خواهد داشت!

    میک یعنی هوشمندی
    توسعه میک
    آینده کسب و کار با میک

    برنامه توسعه «میک»​

    در برنامه توسعه و رشد «میک»، به‌گونه‌ای برنامه ریزی شده است تا، کسب و کار شما بی نیاز از هر ابزاری و فقط با استفاده از پلتفرم یکپارچه میک،‌ از انبار تا مهندسی فروش، از مدیریت فاکتور ها تا CRM و هرآنچه برای مدیریت و توسعه کسب و کار نیاز دارید را بصورت حرفه‌ای در ساده‌ترین شکل در دسترس داشته باشید.

    کاربری آسان و بدون نیاز به تخصص خاص​
    هزینه بسیار پایین​
    دسترسی در هر لحظه و هر جا​
    با خیال راحت…​

    دانلود «میک»

    یک ماه رایگان استفاده کنید…

    130+

    نصب «میک»

    000+

    مشتری در «میک» مدیریت میشود

    000+

    محصول در «میک» مدیریت میشود

    1360+

    فاکتور در میک صادر شده است.

    پیمایش به بالا