سوالات متداول

ثبت‌نام، حساب‌کاربری و اشتراک

برای شروع استفاده از پلتفرم میک فقط کافیست اپلیکیشن مدیریت را از این صفحه دانلود، نصب و با شماره موبایل خود وارد شوید.

با شروع استفاده از میک، شما میتوانید تا ۱۴ روز بصورت رایگان از تمام امکانات پلتفرم میک بدون محدودیت استفاده کنید و بعد از آن برای ادامه کار با پلتفرم میتوانید اشتراک تهیه کنید.

شما میتوانید بصورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه به انتخاب خودتان اشتراک خریداری کنید. در خرید اشتراک بصورت سالانه شما تخفیف بیشتری دریافت میکنید.

با شروع استفاده از میک، شما میتوانید تا ۱۴ روز بصورت رایگان از تمام امکانات پلتفرم میک بدون محدودیت استفاده کنید و بعد از آن برای ادامه کار با پلتفرم میتوانید اشتراک تهیه کنید.

شما میتوانید بصورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه به انتخاب خودتان اشتراک خریداری کنید. در خرید اشتراک بصورت سالانه شما تخفیف بیشتری دریافت میکنید.

در صفحه ورود اپلیکیشن شماره موبایل خود را وارد کنید و در مرحله بعدی کد دریافتی را وارد کنید تا به اپلیکیشن وارد شوید.

در اپلیکیشن میک (مدیریت) از منو کشویی بالا سمت راست وارد قسمت پروفایل شده و اطلاعات کسب‌وکار خود را ویرایش کنید.

برای ویرایش اطلاعات مدیر کسب‌وکار از منو پایین وارد بخش مدیریت شده و از تب افراد«شرکا میتوانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

ثبت و مدیریت سفارشات

وارد اپلیکشن شوید و در صفحه اصلی با ورود به بخش فاکتور جدید، سفارش مشتریان خود را ثبت کنید.

با ثبت هر فاکتور (سفارش) شما میتوانید وضعیت آن را به در آماده ارسال، ارسال شده، تحویل شده، و حتی کنسل شده و مرجوع شده تغییر دهید و براحتی این مورد را مدیریت کنید.

بله، براحتی! شما میتوانید لینک اختصاصی هر فاکتور را بصورت دستی و یا بصورت خودکار توسط سامانه هوشمند پیامکی پلتفرم برای مشتری خود ارسال کنید.

لینک اختصاصی فاکتور در واقع یک نسخه آنلاین از فاکتور ثبت شده برای مشتری است که در آن مشتری به اطلاعات سفارش، اطلاعات ارسال و حتی پرداخت آنلاین وجه سفارش دسترسی دارد.

در اپلیکشن با مراجعه به قسمت محصولات لیست محصولات و میزان موجودی هرکدام از آنها بصورت مجموع و به تفکیک هر انبار، قابل مشاهده است.

شما با ثبت فاکتور خرید میتوانید موجودی محصولات خود را افزایش دهید.

در زمان ثبت سفارش شما میتوانید هزینه‌مازادی که از مشتری دریافت میکنید را ثبت کنید و در زمان تغییر وضعیت فاکتور به ارسال‌شده هزینه واقعی ارسال را نیز وارد کنید.

حسابداری، هزینه‌ها و مالیات

خیر، میک صرفا یک برنامه حسابداری نیست، اما فرایند‌های لازم برای حسابداری کسب‌وکار شما را در کنار سایر قابلیت‌ها برای شما انجام میدهد.

بله، براحتی با ورود به قسمت مدیریت از منو پایین وارد بخش هزینه‌ها شده و تمام هزینه‌های کسب‌وکار خود را در دسته‌بندی‌های مختلف ثبت کنید.

مسئولیت پرداخت مالیات بر عهده صاحب کسب‌وکار است، اما میک میتواند با گزارشات لازم برای این فرایند به شما کمک کند و یا شما میتوانید برای مباحث مالیاتی خود با کارشناسان ما جلسات مشاوره داشته باشید.

سوالات فنی

برای دریافت مستندات و کلید API با تیم پشتیبانی توسعه‌دهندگان تماس بگیرید.

بله، پلاگین ما به سادگی قابل نصب و راه‌اندازی است و می‌تواند به سایت وردپرسی شما متصل شود.

می‌توانید از طریق تماس، ایمیل یا تلگرام با ما در تماس باشید.

سوالات عمومی

میک پلتفرمی یکپارچه برای مدیریت کسب‌وکار است که فروش، انبار، پرداخت، ارسال و امور مالی را در یک محیط هماهنگ مدیریت می‌کند.

بله، میکیار نسخه ویژه اعضای تیم با دسترسی‌های متفاوت است که مدیریت وظایف را ساده‌تر می‌کند.

اطلاعات تماس بخش پشتیبانی در سایت موجود است و می‌توانید به راحتی با ما ارتباط برقرار کنید.

شما میتوانید توسط اپلیکیشن میک‌یار بر روی کامپیوتر از پلتفرم میک استفاده کنید.

میک‌یار در نسخه وب و ویندوز در دسترس شماست.

میک اپلیکیشن اختصاصی صاحب و مدیر کسب‌وکار است و صرفا بر روی تلفن همراه(اندروید و iOS) در دسترس است.

و میک‌یار اپلیکشن اختصاصی پرسنل(ادمین، فروشنده، بازاریاب، انباردار و....) کسب‌وکار است. و در نسخه اندروید، iOS، وب و ویندوز و همچنین پوز‌های اندروید و صندوق فروشگاهی در دسترس است.