مدیریت ارتباط مشتریان
با دسترسی کامل به سوابق و تعاملات مشتریان، ارتباط موثرتری با آنها برقرار کنید و رضایت و وفاداریشان را افزایش دهید. میک با ارائه گزارشهای دقیق و تحلیل دادههای مشتریان، به شما در بهبود استراتژیهای فروش و تقویت ارتباط با مشتریان کمک میکند.

یکپارچگی دادهها
همه اطلاعات مشتریان از کانالهای مختلف فروش را در یکجا مدیریت کنید.
رابط کاربری ساده
با طراحی ساده قابل فهم و کاربرپسند، بهراحتی به سوابق مشتریان دسترسی پیدا کنید و بدون پیچیدگی دادهها را بررسی کنید.
تاریخچه تعاملات
تمام تعاملات مشتری، از خرید تا تماس با پشتیبانی، را در یکجا مشاهده کنید تا خدمات بهتری ارائه دهید.
تحلیل رفتار مشتری
با بررسی دقیق سوابق خرید، علایق و تعاملات مشتری، الگوهای رفتاری او را شناسایی کنید و برای هر فرد، پیشنهادهایی دقیق و هدفمند ارائه دهید.
فیلترهای خودکار
امکان تعریف فیلترهایی برای دستهبندی خودکار مشتریان بر اساس معیارهایی مثل میزان خرید یا فعالیتها.
دستهبندی مشتریان
مشتریان را بر اساس سوابق خرید، امتیازات، یا رفتار گروهبندی کنید تا کمپینهای هدفمند اجرا کنید.
میک فراتر از این هاست!
از مدیریت تمام کانالهای فروش، محصولات، انبارها، سفارشات و ارسال گرفته تا مدیریت پرسنل و ارتباط با مشتریان— همهچیز در میک گرد هم آمده تا فروش، بهرهوری، سرعت و نظم را به حداکثر برساند. میک، زیرساختی یکپارچه برای توسعه، مدیریت و رشد کسبوکار شماست؛ در هر زمان و هر مکان، فقط روی تلفن همراهتان.
میک فراتر از این هاست!
از مدیریت تمام کانالهای فروش، محصولات، انبارها، سفارشات و ارسال گرفته تا مدیریت پرسنل و ارتباط با مشتریان— همهچیز در میک گرد هم آمده تا فروش، بهرهوری، سرعت و نظم را به حداکثر برساند. میک، زیرساختی یکپارچه برای توسعه، مدیریت و رشد کسبوکار شماست؛ در هر زمان و هر مکان، فقط روی تلفن همراهتان.