مدیریت پرسنل و بازاریابان با میک

با میک، مدیریت تیم فروش و پرسنل خود را ساده، سریع و دقیق انجام دهید. نقش‌ها، دسترسی‌ها، وظایف و گزارش‌ها را در یک سیستم یکپارچه مدیریت کنید. همه چیز در یک پلتفرم ساده و در دسترس روی تلفن همراه شما! با میک، در هر زمان و مکان به‌سادگی روند فروش و عملکرد پرسنل خود را زیر نظر داشته باشید.

مدیریت پرسنل و بازاریابان

دسترسی و یکپارچگی

نصب سریع و آسان روی تلفن همراه و رابط کاربری ساده و کاربردی، بدون نیاز به دانش فنی، مدیریت و استفاده را برای همه اعضای تیم بسیار راحت می‌کند.

همگام‌سازی خودکار

همه اطلاعات مهم مانند موجودی کالا، قیمت‌ها و وظایف به صورت خودکار بین تیم‌ها همگام می‌شود تا خطاهای انسانی کاهش یافته و کارها سریع‌تر انجام شود.

افزایش بهره‌وری

گزارش‌های دقیق فروش، ارزیابی عملکرد پرسنل و یادآوری وظایف، موجب بهبود عملکرد تیم می‌شود.

تعریف نقش‌ها

امکان تعریف نقش‌های مختلف مثل ادمین، بازاریاب، انباردار، مدیر شعبه و… به تعداد دلخواه، تا ساختار تیمی شما به‌صورت دقیق و منظم شکل بگیرد.

تعریف و پیگیری وظایف

وظایف کارمندان به‌صورت دقیق تعریف شده و با اعلان‌ها و یادآوری‌های خودکار، پیگیری دقیق سفارشات، ارسال‌ها و ... بدون فراموشی انجام می‌شود.

دستمزد و پورسانت

محاسبه دقیق و خودکار حقوق، پورسانت‌ها، پیش‌پرداخت‌ها و مدیریت مالی پرسنل، بدون نیاز به محاسبات دستی، که باعث نظم مالی بیشتر و رضایت تیم فروش می‌شود.

گزارشات

گزارش‌های جامع و دقیق از میزان فروش، عملکرد تیم، سفارشات و سودآوری به شما امکان می‌دهد تصمیمات درست و به موقع برای رشد کسب‌وکارتان بگیرید.

بیشتر بدانید

تعیین دسترسی

برای هر نقش یا حتی هر فرد، سطوح دسترسی متفاوت و اختصاصی تنظیم کنید تا هرکس فقط به بخش‌های مرتبط با کار خود دسترسی داشته باشد و امنیت اطلاعات حفظ شود.

کنترل قیمت

امکان تعیین حداقل و حداکثر قیمت فروش برای هر کالا، که به فروشندگان اجازه می‌دهد تا با توجه به شرایط تخفیف دهند. تغییر یکپارچه قیمت‌ها نیز به راحتی و در هر زمان قابل انجام است.

بیشتر بدانید

همگام‌سازی موجودی

موجودی کالا، قیمت‌ها و اطلاعات فروش بین همه اعضای تیم و کانال‌های فروش به‌صورت لحظه‌ای و خودکار هماهنگ می‌شود تا خطاها به ویژه فروش کالاهای ناموجود کاهش یابد.

بیشتر بدانید

ارتباط تیمی

چت داخلی، اعلان‌های فوری برای اطلاع‌رسانی وظایف مهم و تغییرات وضعیت سفارشات، ارتباطات تیمی را بهبود و سرعت می‌بخشد.

میک فراتر از این هاست!

از مدیریت تمام کانال‌های فروش، محصولات، انبارها، سفارشات و ارسال گرفته تا مدیریت پرسنل و ارتباط با مشتریان— همه‌چیز در میک گرد هم آمده تا فروش، بهره‌وری، سرعت و نظم را به حداکثر برساند. میک، زیرساختی یکپارچه برای توسعه، مدیریت و رشد کسب‌وکار شماست؛ در هر زمان و هر مکان، فقط روی تلفن همراهتان.

میک